malinsgravidblogg.blogg.se

23 årig mamma som bor i Strömsholm.

Drömfångare

min vardag Permalink0
Vips så var det Måndag igen! Denna gången tycker jag dock att det känns skönt med ny vecka. Julafton och juldagen var snabbt över. Tycker det var en mysig jul iår, trots att vi inte fick någon snö. I helgen träffade jag mina tjejkompisar som jag inte ser så ofta nuförtiden. Vi gick på Erikslund en sväng och efter det åkte vi in till stan och åt mat, lungt och mysigt var det. Igår var jag mamma och Andreas in till Erikslund, vi köpte en del bebiskläder som jag redan har visat och så gick vi på Ikea. Det blev ingen spjälsäng på Ikea för den vi ville ha var slut..Ska bli skönt att åka in till stan igen när det inte är lika mycket folk överallt, så kan man ta allt i lugn och ro. Haha, jag är mycket för lugna saker nu känner jag, har blivit en riktig mysare som inte gillar stress. När vi var på Erikslund köpte mamma en drömfångare till oss som jag vill ha över spjälsängen sen. Tycker den "bohemiska" stilen med fjädrar, fransar, mocka och spets är så fiiiiin!
Nu måste jag ta tag i maten..Blir köttfärssås och spaghetti idag tror jag:)
Till top